Trainingen, regulier of op maat

U bent verantwoordelijk voor (een deel van) de communicatie van uw bedrijf. Dat is leuk om te doen, maar niet altijd eenvoudig. Communicatieve do’s en dont’s lijken soms per maand te veranderen: Google verandert bijvoorbeeld regelmatig zijn zoek-algoritmes, dus SEO-vriendelijk schrijven voor de website van uw bedrijf is best lastig. En die maandelijkse nieuwsbrief moet wel iedere keer gevuld worden met relevante content. Maar wat vinden uw klanten relevant?

Om u hierbij te helpen, hebben we een aantal praktische trainingen ontwikkeld. Geen theoretisch geneuzel, maar concreet aan de slag! Enige theorie hoort daar natuulijk wel bij, want het is handig en relevant om te weten wat uw klanten triggert, wanneer ze uw tekst gaan lezen en wanneer ze die linea recta in de digitale prullemand gooien.

U kunt kiezen uit drie reguliere trainingen, of u kiest voor een (incompany) training op maat. Als u dat wilt, dan kunt u het beste contact opnemen om de mogelijkheden te bespreken.

 

Waanzinnige webteksten

Leer alles over SEO-vriendelijk schrijven, over de psychologie achter uw communicatie en over het schrijven van heldere en gestructureerde teksten.

Aansprekende teksten

Leer minder voorspelbaar te schrijven. Raak uw doelgroep met een creatief, pakkend en herkenbaar verhaal. Anders. Vanuit een verrassende invalshoek.

Lekker leesbare teksten

Gun uzelf een stevige basis: leer alles over de do’s en dont’s voor webteksten, nieuwsbrieven, folders & flyers, over helder en begrijpelijk schrijven, USP’s, tone of voice, doelgroep en boodschap.

Na afloop van de training heeft u:

 

  • minimaal twee waanzinnige webteksten geschreven;
  • genoeg kennis van SEO om Google-vriendelijk te schrijven;
  • geleerd hoe u (beter) kunt afstemmen op uw doelgroep;
  • geleerd hoe u prettig leesbare teksten schrijft;
  • inzicht in de belangrijkste drijfveren van uw klanten.

Na afloop van de training heeft u:

 

  • minstens twee aansprekende teksten geschreven;
  • uw creativiteit (her)ontdekt;
  • helder wat uw persoonlijke schrijfstijl is;
  • geleerd om uw teksten aan te passen aan uw doelgroep en medium;
  • geleerd om standaard formuleringen te herkennen én te vermijden.

Na afloop van de training heeft u:

 

  • minimaal twee lekker leesbare teksten geschreven;
  • geleerd hoe u uw boodschap afstemt op uw doelgroep;
  • inzicht in uw onderscheidend vermogen (uw USP’s) én hoe u die kunt benutten;
  • kennis over de tone of voice, zinslengte, en andere basis-schrijfkennis;
  • kennis over wat mensen aanzet tot actie.

no event